Ples in gledališče
3. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
3. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
3. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
4. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
4. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
4. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
4. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
5. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
5. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
5. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
5. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
6. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
6. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
6. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
6. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
11. december
Mala Kline: Memoria
MEMORIA (2023) je predstava o spominu in njegovi izgubi, obenem je raziskovanje časa, saj se le ti, ki zaznavajo čas, spominjajo. Je raziskovanje imaginacije, saj je spomin nemogoč brez nje, spomin pa sta čas in izkušnja, ujeta v podobi. Je potop v vizionarsko zavest in reafirmacija izkušanja, iz katerega izhajamo in v katerega se vračamo.
18. december
Ventilator: Irena Z. Tomažin
V performativni raziskavi Ventilator z naslovom kakor voda pôje kost Irena Z. Tomažin nadaljuje svoje delo z glasom, gibom, zvokom in prostorom, a tokratna tema je udomačenost oziroma odtujenost (lastnega) glasu.
19. december
Goldberg variacije, delo v nastajanju
Plesalka, koreografinja Anja Mejač v sodelovanju s čembalistko Evo Dolinšek in umetniško ekipo raziskuje v brezčasnem prostoru Goldberg variacij – BWV 988. Gre za večplastno delo baročnega skladatelja Johanna Sebastiana Bacha, sestavljeno iz arije in 30 variacij, ki ji sledijo. Vse imajo osnovo v ariji. Koreografska izhodišča nastajajo iz študija glasbene partiture. Vzpostavlja se koncept ponavljanja, variiranja znotraj ponovitev, nenehnega vračanja enakega ter transformacije izvajalca ob ponavljanju.