Ples in gledališče
22. november
Na delo!
Tri leta že to delamo. Vsakič drugje, vsakič z drugimi ljudmi, vsakič nekaj novega. Obdelali smo razredno zavest in logiko želje, koristno in nekoristno delo, poškodbe na delu, rutino, produktivnost in penzije. Kaj ostane? To, da enkrat rečeš: konec je. Da obračunaš s svojim delom. Da se posloviš.
25. november
En–Knapovo Gibališče
Gibališče so urice, ko skupaj s plesno pedagoginjo skozi gib stopamo v čudoviti svet domišljije ter razširjamo svoja obzorja duha in telesa. Medtem, ko plešemo, ko se prepletamo, ko se ideje in razmišljanja krešejo, ustvarjamo tudi medsebojne vezi.
25. november
En–Knapovo Gibališče
Gibališče so urice, ko skupaj s plesno pedagoginjo skozi gib stopamo v čudoviti svet domišljije ter razširjamo svoja obzorja duha in telesa. Medtem, ko plešemo, ko se prepletamo, ko se ideje in razmišljanja krešejo, ustvarjamo tudi medsebojne vezi.
27. november
En–Knapovo Gibališče
Gibališče so urice, ko skupaj s plesno pedagoginjo skozi gib stopamo v čudoviti svet domišljije ter razširjamo svoja obzorja duha in telesa. Medtem, ko plešemo, ko se prepletamo, ko se ideje in razmišljanja krešejo, ustvarjamo tudi medsebojne vezi.
27. november
En–Knapovo Gibališče
Gibališče so urice, ko skupaj s plesno pedagoginjo skozi gib stopamo v čudoviti svet domišljije ter razširjamo svoja obzorja duha in telesa. Medtem, ko plešemo, ko se prepletamo, ko se ideje in razmišljanja krešejo, ustvarjamo tudi medsebojne vezi.
3. december
Huda Mravljica
Interaktivna plesna predstava za najmlajše gledalce je nastala po motivih že skoraj ponarodele otroške pesmice Branka Rudolfa in Marijana Vodopivca Huda mravljica, ki je v različnih duhovitih izvedbah rdeča nit predstave in dobi, čisto po ljudsko, nov, drugačen konec.
3. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
3. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
3. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
3. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
4. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
4. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
4. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
4. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
5. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
5. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
5. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
5. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
6. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
6. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
6. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.
6. december
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi
Vse se je nadaljevalo z zmrznjenimi jastogi si kot format zastavlja interaktivno intermedijsko uprizoritev, ki si za izhodišče vzame eksperiment; kako dramsko besedilo uprizoritveno preplesti z mehanizmi delovanja (računalniških) iger – kako intimno pripoved posameznika vnesti v izkušnjo kolektivne igre.